Solig dag!

Hello there!
Vädret har varit på topp idag! Som mest tror jag det har varit 25 grader (?). Det gillar vi!
Så under hålltimmarna och rasterna satt man ute på bänkarna eller på trappan. Får hoppas att det blir lika bra väder imon!
Sitter just nu och letar desperat efter en rödvit baseballs jacka.
Jag fattar inte varför jag inte köpte den när jag väl hade den i mina händer. Jag kunde ha struntat i avslutnings klänningen och köpt den senare...
Menmen, jag får väl leva med att de är slutsålda. ;)
Aja, imon efter skolan ska man nog cykla till Sinnern med den bästa!
Och på lördag ska jag ta bussen till Kalmar med Milla och Ida. Sara kunde tyvärr inte hänga med, men vi får hoppas att det ändras.

Psst, kolla in Milla, Ida & Saras blogg här!


Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback