Orienteringsprov.

Hello there!
Jag vet inte riktigt hur orienteringsprovet gick.. Jag stannade inte kvar så pass länge.
Men jag tror inte det gick jätte bra.
Men i början, sa göran bah: Och så tappar du inte lappen.
Jag sprang 2 meter, sen skrek några bakom, Rebecka! Du tappade lappen. (?!)
Och jag bah: Redan?!
Asså jag har varit jätte vimsig idag. Fast det har jag varit hela veckan.
Menmen, har kommer lite bilder som jag lovade.
psst, kunde inte ladda upp alla bilder.
För jag vet inte om jag får ladda upp de andra bilderna för Milla och Joline. ;)
Den sista bilden må vara gammal men jag har aldrig laddat upp den.

(jag ska ta och ändra bredden sen, eftersom bilderna inte ser så bra ut när det är mindre.)





Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback