Kalmar två dagar i rad.

Hey everyone!
Ledsen att jag inte har uppdaterat, men det har varit jätte fint väder och så har jag varit i kalmar både lördag och söndag. (Vilken dålig ursäkt?!) Men sen måste jag väl erkänna att jag inte orkar sitta vid datorn när det är fint väder. ;) Men i alla fall.
Som ni kanske vet var jag med Milla och Ida i Kalmar i lördags.

Blev inte så stora köp men köpte i alla fall:
- 4st Depend - nagellack
- Ett vitt linne
- Volym hårspray
- Proffs hårspray
- Sommarklänning

På söndagen åkte jag med mamma och pappa till kalmar eftersom dom skulle köpa en grill.
Det var dock tråkigt, men sen gick jag in på MODE-huset..

Då köpte jag:
- 2 Depend - nagellack
- Korta ljusblå jeans shorts
- En ljus rosa tröja.

(Det blev visst många nagellack, haha.)


Fett nice att det är studiedag imon. Då blir det att sova länge, om inte Sara ringer och väcker mig. Haha. Hoppas det blir mycket sol imon. För då ska man cykla till Sinnern.

Kanske uppdaterar något imon. Men nu blir det att fixa designen till min nya blogg. Eller jaa, jag har ju fortfarande inte gjort den men snart så!

Bilder på det jag köpte kommer kanske senare.



Så länge bjuder jag på en konstig bild från Stockholm 2006. (Ojdå, det var länge sedan man var där sist. :o Dags att åka dit igen kanske? )

Pusshej, !


Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback