Fixar med den nya bloggen.

Hello there!
Sitter uppe på rummet och håller på att somna.
För att hålla mig vaken fixar jag med designen till min nya blogg. Har inte skapat den än.
Måste komma på ett namn först. Help me?!

Menmen.. Milla står nog fast vid sitt förslag, rockamedbecca, haha.

En sak jag verkligen stör mig på det är när jag kommit på ett namn och ska kolla om det är ledig. Då är det ju självklart någon som har det namnet. Men peronserna har oftast inte använt (nu blev jag osäker på stavningen) eller uppdaterat bloggen på 2-3 år?! Så brukar dom skriva t.ex jag finns nu mera på denna blogg.. Men när man besöker den bloggen står det också jag finns nu mera på denna blogg t.ex..
Jag skulle väl också gjort så.. Men bara ett tag, sen skulle jag radera den.

Just de! Jag lovade att lägga upp bilderna så här kommer lite!
psst, jag tror alla är "när bilder", använde nämligen Macro-objektivet nästan hela tiden.




lite misslyckad bild, men whatever ;)




xoxo!


Kommentarer
Postat av: Milla, ofc!

Ja, rocka medbecca rockar juh ! ;D

2010-05-15 @ 00:37:05
URL: http://hojdarna.blogg.se/
Postat av: Milla, ofc!

rockamedbecca*

2010-05-15 @ 00:37:26
URL: http://hojdarna.blogg.se/

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback