Åska och strömavbrott

Hello there!
Igår när jag satt och skrev ett inlägg började det åska.
Då tänkte jag, men jag kan nog skriva klart det jag låter datorn gå på batteriet så länge. Men sen blev det strömavbrott (!?) och internet slutade fungera. Jag hann inte änns spara inlägget som utkast.Menmen, det var meningen att jag skulle lägga in en massa bilder som jag tagit under gårdagen.Och jag hinner tyvärr inte gör det nu.
För jag ska åka till Öland om bara några minuter.
Så tyvärr. Jag lägger in när jag kommer hem.
Jag hade också tänkt att jag skulle fota lite på öland.
Jag hoppas det inte regnar då i alla fall..

Men nu måste jag dra!

xoxo Rebecka

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback