And I'm back...


.. från springrundan. Blev lite intervall träning under 2 km, men kände att det gick väääldigt segt. Jag började springa vid 20:40 och nu är klockan 20:50... Skulle ha behövt springa mer. Men det är så obehagligt att få mygg i ansiktet hela tiden.
Jag hatar verkligen mygg! Dom borde inte finnas, eller ja om dom nu ska finnas tycker jag de ska suga fett istället för blod, haha.
Får ut och springa imon när jag kommer hem från kalmar och förhoppningsvis är det inte så mycket mygg då.

Jag kanske har nämnt det innan, men jag har satt upp en liten utmaning eller ett mål. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det. Men jag har i alla fall bestämt mig att jag ska gå ner 11 kg innan vi börjar skolan igen i augusti.
Eller ja, det blir bara 10 kg. Eftersom jag har gått ner 1 kg nu på ca 2 dagar. Känns ganska bra, men mer ska det bli som sagt.
Så det blir nästan inga sötsaker för mig tillsvidare.

Haha, märkte att det tog nästa 10 minuter för mig att skriva det här och att fixa bild.. Hahah.
Slö jag är, ;)



Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback