2010-05-05


Hey everyone!

Blev att gå till skolan idag. Och nu har jag beslutsångest inför friluftsdagen..
Vet inte vad jag ska ta. Jag har skrivit att jag ska paddla kanot, men nu blir jag osäker.. Jag hinner ju i-och-för-sig bestämma sig tills imon.
Just nu känns som att jag har mycket att jobba igen.. Men usch, jag orkar inte!!
Känner också att jag behöver. Självklart har jag inte tid med det ikväll, istället blir det ett dubbelpass imon. Det gillar vi!

Haha.. Jag typ studsar runt här i huset. Det är nästan bara 1 månad kvar tills sommarlovet!! Sommaren 2010 kommer bli fett kul! Jag har också planerat att min nya blogg ska vara klar efter sommarlovet. Men det kommer nog bli längre. Jag tänker ju inte sitta vid datorn så mycket när sommaren kommer? Jag tänker ju självklart blogga. Fast det går ju snabbt.
En design tar ju timmar. ;)

Menmen, måste gå nu.
xoxo



Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback