In the boring school!

Heyhey!

Just nu sitter man med Milla i biblioteket .. Tyvärr är både Sara och Ida sjuka. Så igår fick man ett sms av en hysterisk tjeja, (hehe). Som ville att jag skulle åka med den tidiga bussen.. Och det är ett mirakel, jag hann med! XD  Jag brukar alltid missa den annars..
Aja, nu har vi hålltimme iallafall. Sen har vi bara 2 lektioner kvar.. Tror det är typ matte och fysik (?). Fett seeeegt!
Hehe, snodde rubriken från Milla. Jag är så dålig på att komma på rubriker. Asså jag kan sitta i flera timmar bara för att komma på en rubrik :S
Aja. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. Checka in Milla, Sara och Idas blogg här!
Menmen, ska dra nu pussciao!

xoxo Rebecka



- Någon mer än jag som vill ha sol?!
Btw, två av sötnosarna på bild!  Sara kom inte med :(

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback