2010-03-13

Heyhey!
Idag har man varit i kalmar, har köpt nya hörlurar till mobilen, och 2 linnen från gina tricot.
Bilder på sakerna kommer senare.
Men just nu är jag bara sur.. Eftersom det jag skulle ha också var en jacka och ett par converse, och jag hittade inget av det.. Jag hittade en jacka, fast det var bara halsen och armarna på den som var snygga. Och jag måste bara ha en sån jacka. I'm in love, säger jag bara. Har tyvärr ingen bild på den,  eller joo,

Det liknar den jackan lite, fast den på bilden är från gina. Och den jag kollade på var på H&M, Den på bilden är inte så jätte snygg, men den liknar lite den jag kollade på..








Skulle också ha köpt ett par röda eller vita converse,
men självklart hittade man inga i min storlek.
Så förhoppningsvis ska man till kalmar nästa vecka och se om man hittar
en snygg vår jacka, och ett par converse. Kan inte ha mina svarta converse längre bara för att dom gick sönder.. -.-'

Aja, ska kolla på tv nu.








Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback