2010-03-12

Heyhey, Dagen har varit sådär,
På morgonen hade vi svenska, sen kemi (halvklass), musik (halvklass) och SO.
På kemin exprimenterade med olika indikatorer ( som t.ex BTB ),
musiken fick vi testa på olika instrument. Jag skulle ha spelat bas, men jag vägrade ;) haha.
På so:n hade vi typ läxa på någonting med skrivna och oskrivna lagar (?).
När vi väl hade slutat den lång tråkiga lektionen, gick vi till skolsyster och
hämtade några huvudvärkstabletter. Och sedan bar det av till matsalen.
Som vanligt, åt man knappt någonting.
Aja, vid 12.10 började engelskan, och sen sista lektionen blev idrott.

Just nu sitter man nere vid tvn, och funderar på vad man ska göra.
Eftersom det inte finns något att göra.
Menmen, nått kommer man väl på. Ska nog fixa lite med designen sen.

Imon bär det av till kalmar, då man ska köpa nya hörlurar till mobilen och iPoden.
Har absolut inte inga hörlurar längre. P.g.a att dom andra är sönder.
Om inte jag köper hörlurar snart, kommer jag gå under !
För jag lyssnar på musik nästan 24/7..

Aja, detta får bli dagens bilder:
(bilder från kemin. Men det är inte precis några bra bilder)













Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback