Vart tog det fina vädret vägen?!



Hello there!

Blev ett sent inlägg nu. Men jag har inte hunnit skriva ett innan. Aja.. Kom hem från fotbolls träningen för ca 1 timme sen. Det ösregnade ungefär halva tiden  av träningen. Men vi tränade på b.la skott och nickningar (eller vad det nu heter? haha).
Ska nog snart gå och lägga mig, är fruktansvärt trött. Vilket jag varit hela dagen. Fick tvinga mig att hålla mig vaken under lektionerna på förmiddagen.

Justde jag sa ju att jag skulle lägga upp bilderna från syrrans studentbal. 
Och det ska jag. Men jag måste fråga henne först vilka bilder jag får lägga ut och vilka jag inte får lägga ut.. Annars blir hon bara sur.
Jag hinner tyvärr inte göra det ikväll. Så det får bli imon eller på onsdag.. Justde! På onsdag ska va kolla på musikalen och sen tömma skåpen. Och på torsdagen ska alla 7:or gå till Gösjön (stavning?). Får se vad vi ska göra det. Sedan på fredag är det SKOLAVSLUTNING!! Det gillar vi verkligen!


Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback