Stökigt, om nått?!

Är sjukt trött på min garderob.. Så nu ska jag riva ut allt jag har där inne. Mitt rum kommer bli överfullt, haha. Jag kommer säkert slänga hälften av det som finns där inne. Efter det ska jag städa resten av rummet. Fyfan, var tråkigt måste jag bara säga. Usch.
Kommer säkert inte vara klar förrens 22.00, så slö som jag är. Haha.
Skulle ha åkt på träning ikväll, men det blev inställd.. Så jag får ut och springa en sväng sen. Jag kommer säkert skita i städningen pga det när jag har röjt allting. Det förvånar mig inte. ;)



Hörs senare!
/ Rebecka

 



Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback