Stockholm ligger öde, och världen håller andan

Hello there!
Är sjukt trött! Men ska nog ta och träna lite ändån.
Känner att det behövs just nu.
Har faktist inte så mycket att skriva.
Justde, idag har vi kollat på 9:ornas musikal. Den var helt okej.
Efter det städade vi ut skåpen och sedan kollade vi på film i spanska salen.
Jag tror filmen hette Never Been Kissed, eller nått sånt.
Inte världens bästa film precis, men det fick gå. Hellre kolla på film en att jobba i alla fall. ;)
Imorgon ska alla 7:or gå till Gösjön som jag sa förut.
Kan dock inte ha med mig systemkamera.. Får se om jag hittar den lilla digitalkameran.
Menmen. Pusshej så länge!


Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback