Sommarplågan 2010?

Jag satt och checkade runt lite på Msn's hemsida för några dagar sen. Då fick jag syn på Sean Banans nya singel Skaka Rumpa. Jag bara: Okey, I'll give it a try. Till en början tyckte jag det var skit kass och jag fattade inte varför många tyckte den var bra. Sedan efter ett tag letade jag lite party musik, eller vad man ska säga. Och då kom Sean Banans låt upp igen. Jag bara: Eh, jag lyssnar på den igen. Det skadar väl inte?
Då började jag tycka att den var helt okej. Dock fortfarande lite konstig. 
Efter tredje gången jag höjde jag volymen och baslådan så att hela väggen skakade. Haha. Men dock tycker jag fortfarande att den är lite konstig. Men det är verkligen en låt man kan stå och dansa/festa till. Där imot tycker jag musikvideon är lite konstig. Haha.
Låten sätter sig verkligen på hjärnan!! Lite störande faktist. Den är svår att bli av med.

Men vad tycker ni?
Bra eller dålig? Är det årets sommarplåga eller inte?
Det avgör ni själva.



Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback