Scotts och Lil' Camille and the Rattletones

Hello there!
Igår kväll var man på Långemåla festen. Det var riktigt kul!
På scen stod Scotts, och vid puben (eller vad man nu ska säga) var Lil' Camille and the Rattletones och spelade.
Hade bara hört en låt av Scotts tidigare, men dom var faktist ganska bra. Måste jag erkänna. Jag brukar inte gilla dansband annars.
Lil' Camille and the Rattletones hade jag aldrig hört talas om innan. Och jag lyssnade typ aldrig på dom. Eftersom vi inte var i den enden så ofta. Men av det lilla jag hörde var dom helt okej.
I slutet utav kvällen stod jag, Milla, Ida, Sara & Sanna i lotteriet. Det var helt okej.
Ska nog gå på Långemåla festen snart igen.


Scotts turnébuss

Jag orkade inte gå fram till scenen och ta kort där. Så det fick bli en bild när vi satt på bänken istället.

Syns inte så jätte mycket. Men jag tänkte inte på att jag skulle haft med system kameran. Så jag tog bilder med moblen istället. Men det blev ju inte så lyckat som ni ser. ;)


Ska snart åka till kalmar och fota lite innan syrrans studentbal. Bilderna kommer sen!
Pussciao!

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback