We no speak Americano

Hello there!
Kom nyss hem från träningen eller jaa, jag kom hem för en timme sen. Haha.
Och jag är sjukt less på mig själv. Jag menar, jag tog en liten paus av träning bara för att jag mådde dåligt. Jag kunde ju ha stått ut en kvart till eller nått?.. Aja. Får se vad som händer nu på sommarlovet. Jag har typ inte gjort någonting kul den här första veckan?! Jag missade t.o.m Högsbydagarna..
Imon ska jag kanske ta bussen till Mönsterås och vara där ett tag.
Jag har sån himla stor lust att åka till kalmar och shoppa så det inte är sant! Jag måste dit snart. Fast just nu har jag inte så mycket pengar. Men jag behöver bara vänta i 3 dagar till, SEN ÅKER JAG DIT! Fast med vem är frågan? Men det löser sig nog!
Pusshej så länge!





Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback