Tråkig dag!

Hello my friends,

Idag kommer jag förhoppningsvis bara sitta vid tven, elr nått annat. Jag kommer iaf inte göra så mycket idag. Blir nog att kolla film med Rebecka och Philip, men vi får se.
Imon däremot så ska jag till Ruda igen, guttans asså! Sara och jag ska åka "is-skor" som hon kallar dom.
som vanligt kommer vi väl bara vara ute typ hela dagen, så vi får se om jag blogar något.
Men vi hörs, ni får hadet bra! //Mikaela





Btw, om ni undrara varför jag inte har bloggat på ett tag så är det för att jag inte har orkat, och inte haft tid heller.


Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback