...

Hey everyone!
Har precis tränat klart.. Behövdes verkligen, måste jag säga..
Men i alla fall,
Första dagen på vinterterminen.. Det gillas inte kan jag ju säga.
Dagen har varit väldigt stökig, och stressig. Som alla andra dagar då vill säga.
Nu vet jag faktist inte vad jag ska skriva...

Joo, justde, på onsdag nästa vecka, åker hela högstadiet till Aboda Klint för att åka skidor.
Och jag kan typ bara åka lite längdskidor.. Great..
Men nu ska jag ta och..

OMFG!!!

Jag kom precis på att jag har glömt den julklapp :o!!
Haha, så typiskt mig, det får bli en födelsedag present istället, haha.
Så nu vet jag vad jag måste göra, hehe.

Pusshey så länge! / R

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack! Vad glad jag blir :)

2010-01-14 @ 21:30:28
URL: http://annakajsajosefine.blogg.se/

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback