Aboda med högstadiet.

Hey everyone! Som ni kanske redan vet så bar det av till Aboda Klint med högstadiet.
Riktigt kul faktist. Visst jag åkte typ inget men när jag väl åkte var det riktigt kul.
Förhoppningsvis ska man åka dit med någon senare.
Jag måste verkligen lära mig att åka skidor...

Btw, är nästan klar med Hojdarnas design, bara lite kvar.
Sedan blir det att fixa Min och Mikaelas design, så fort hon har skickat bilderna :)
Menmen, måste typ läsa So nu.. Har typ något om Abraham eller vad han nu hette.
Religon är inte mitt bästa ämne precis.
Fuck också, vi har matte prov imon..
Jag kan ju säga att torsdagar är något av de segaste dagarna..
För vi har typ 3 lektioner i rad i samma klassrum, 2 so-lektioner och en sv-lektion.
Och sist på dagen matte..
Det är ju då man är som tröttast.. Jag fattar inte hur dom planerar..
Aja, nu blir det att plugga (tyvärr).

Pusshey så länge! / R

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback