Yes, äntligen sol! Eller förresten, glöm det.

Psst; Kolla in Anna Tran's blogg!
http://annaatraan.blogg.se/

_____________________________________

Heyhey!
Kom precis in. Har varit ute, och typ sprungit/ haft snöbollskrig.. Eller jaa, jag har försökt att ha snöbollskrig. Men det är ju ingen som orkar. Haha.
Äntligen var solen framme! Men självklart försvann den lika snabbt.
Jag saknar verkligen sommaren just nu.. Aja..

Får se vad man ska göra resten av kvällen.. Bli nog att kolla på film, tror jag.
Tråkigt nog är lovet snart slut. Tycker vi kan ha åtminstonde 1 vecka till.
Jag hoppas verkligen inte vi har något prov första veckan... Men det har vi säkert bara för det.

Förresten. Det var meningen att jag skulle ha gjort ett "Rebecka Hissar och Dissar", men har inte riktigt orkat det än.. Men det kommer nog någon gång framåt dagen, eller ja, framåt kvällen.
Nog från mig just nu.

XOXO / R



Kommentarer
Postat av: A N N A

SVAR* jag tror inte man behöver vara medlem. Det finns en knapp på vänstra sidan där det står download. Du öppnar sedan filen och då finns den redan i photoshop bland penslarna :)



Det bara rolig om man kan vara lite till hjälp ! :D

lycka till !

2010-02-27 @ 17:03:32
URL: http://annaatraan.blogg.se/
Postat av: Milla

hallo din lilla smugglare ! <33 (skojj) Vi har juh typ 4 prov första veckan ! (; <3

2010-02-27 @ 19:57:09
URL: http://hojdarna.blogg.se/

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback