Vad skulle ni vilja läsa om?

Hey everyone!
Jag vet att jag och Mikaela inte är så bra på att uppdatera bloggen.. Och att jag inte skriver så mycket intressant. Men det kommer ändras. Jag har kommit på mycket jag ska skriva om. Jag kommer också lägga upp massa bilder från dagen. Har precis instrallerat ett program till mobilen, så jag snabbt ska kunna lägga över bilderna till datorn.

På tal om bilder, jag glömde min kamera när vi skulle till kalmar. Så jag bara några med mobilen, med-andra-ord, är det inga bra bilder. Men jag kommer snart ladda upp några!  Anyway..

Vi ska försöka gör bloggen så bra som möjligt, men för det behöver vi din hjälp!
Vad skulle inte vilja läsa? Vad skulle ni vilja se mer av?
Kommentera vad ni tycker.

pusshey så länge, / R

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback