Uttråkad

Hellu,
Gårdagen tillbringades i M-ås, riktigt kul. Kom hem vid 4 eller nått, och då blev det att träna. Det behövdes verkligen. Hade inte tränat på 3 dagar eller nått.. Så man kan ju säga att jag hade ganska mycket ångest för det.

Aja.. Nu är man uttråkad, kom med tips på vad man kan göra!
Har typ bloggtorka nu också, så vet inte vad man ska skriva. Kommer fortsätta med designen nu. Ska försöka fixa en horisontell meny med dropdown ( tror jag det heter?).
Får väl se om jag lyckas, haha. Inte så trovärdig då men..
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, det kommer bli stökigt i bloggen. Just so you know.

Pusscaio! / R


Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback