Yrsel & illamående

Heyhey! Blev att vara hemma idag. Hade typ migrän huvudvärk, och så blev jag yr och illa mående så fort jag rörde på handen.. Så har bara kollat på en massa filmer, b.la 100 Women och Dårfinkar & Dönickar. Men jag hoppas man kan sova inatt, vaknade säkert 5-6 gånger, bara för att det gjorde ont i handen.
Förhoppningsvis är handen okej sen nästa vecka. Så man kan åka skidor osv.  Sedan blir det också att åka till Kalmar och shoppa. Men det tråkigaste med det, är att man inte ska köpa kläder, för jag ska spara pengar till kläder så jag kan köpa massor sedan. Eftersom man strävar efter 1 eller 2 storlekar mindre än vad jag har nu.
Och det har gått jätte bra hittils. Men nu känner jag att jag verkligen behöver träna, kunde ju inte träna igår eller idag, bara p.g.a handen..
Menmen, what's life.

Just nu kollar man runt lite på trailers på bioaktuella filmer. 
I mars någongån har jag bestämt att jag ska åka och kolla på Alice In Wonderland. Alltså den med Johnny Depp som spelar Hattmakaren.



Aja, nu blir det att kolla på en till film.
Pusshey så länge! / R

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback