En helt underbar kväll/dag med dom bästa! ♥

Hejj,
Nu va det väldigt länge sen jag bloggade.. Jag ska berätta lite om kvällen/dagen med Milla, Sara & Rebecka. ;)
När vi kom fram till Milla så väntade vi bara på att Sara skulle komma, när hon kom gick vi ut och skulle hoppa  i snön som va as djup, det gillas! (Y) Det va riktigt kallt om fötterna som typ va av is... ^^ När vi hade varit där ett tag gick vi till deras kaniner och gav dom lite mat och vatten, och så väntade vi på Sara som va väldigt slö när hon skulle packa... Hon skulle välja kläder som hon skulle ha på sig i Kalmar, det tog väldigt lång tid kan jag säga! ;) Men när hon väl va klar gick vi in till Milla och spelade "bluffstopp" & "bubblan", det va kul... Sara va så inne i spelet, och hon tittade aldrig upp och kollade ifall det va nån som hade fått par när vi körde bubblan, vi satt där ett tag och sen började gap skratta.. ;D Vi satt uppe jätte länge och spelade kort. Rebecka och Sara va jätte trötta och började skratta åt dildos och kondomer och massa såna saker, heel knäppt! ;P
Stan va bara helt underbar! Sara sa att allt va så gulligt och sött hela tiden. Vi tog en massa bilder. Jag och sara hade fotokrig på vägen dit, hahah! :D
Jag hittade jätte mycket fina kläder men jag köpte inte alls mycket för jag hade inte så mycket pengar denna gången.
Jag kommer nog ladda upp lite bilder från denna dag senare, det va för kul och vi måste göra om det igen! :)

Ett stort tack för kvällen/dagen med dom bästa! ♥♥

Puss&Kram / Mikaela

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback