Söndag åter igen.

Hellu everybody!
Jaha, snart är det än ny vecka här.. Full med nya problem och händelser..
Ser verkligen inte fram imot till skolan imon. Jag orkar verkligen inte..
Är allt för trött..
Kanske beror på att man inte tränat? Aja, snart ska man i alla fall köra lite pilates.
Väldigt effektivt måste jag säga. Man märker skillnaden efter några gånger.
Jag föreslår att ni testar det! 
Om ni vill kan jag laddar jag upp dem, ;)

Förresten.. Ni kanske märkt att Mikaela inte har uppdaterat bloggen på länge. Men det är för att hon inte har internet för tillfället. Men jag tror hon skulle få det nästa vecka. Just so you know, ;)

Pusshey så länge! / R


Taget: Hösten 09. ( bilden är tagen med mobilen, det är därför det är dålig kvalite.
Eller vad man nu ska säga?)
Bara jag som vill ha sol eller?


Kommentarer
Postat av: Malin

ändå fin bild! :)

tack, jag gillar att ta bilder :)

jag använder max factor eller vad den heter,

den är rätt bra i början men sen blir den dåligare ;) kram!

2010-02-07 @ 19:01:14
URL: http://maalinjeanie.blogg.se/

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback