Header = Raderad

Hey everyone!
Asså jag vet att headern bara skulle vara tills den andra var klar, men jag störde mig lite på den.. För den var verkligen inte fin..  Så jag går över till strandard headern så länge istället. Jag kommer också fixa en till meny kolumn eller en horisontell meny (dropdown). Det kan bli lite rörigt här på bloggen bara för det.
Jag sa ju att jag skulle fixa menyn igår, men det gick helt fel. Så som tur hade jag en back up av kodmallarna, annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort..

Men iallafall. Kollade nyss på So you think you can dance ( jag tror det var säsong 6, men jag är inte säkert.. Det var repris i allafall), och jag vet inte hur många gånger jag kollat på Mollee och Jakobs framträdande. Då dom dansar till låten Ordinery Day av Vanessa Carlton.
Check it out! (kommentarerna visas ej, i videon. Bara själva dansen)

Ha det bäst! / R


Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback