Valborg i M-ås!

Hello there!
Hinner inte skiva så mycket, men i alla fall. Om bara en halv timme åker man till Mönsterås för att vara hos den bästa, ;) Jag får se vad vi hittar på.
Men aja, här kommer dagen köp:



Köpt på Gina tircot,
kostade mellan 100-200 kr.



Inte så jätte bra bild.. Plus att den håller på att åka ner.
Men aja. Den är köpt på New Yorker.
Kostade typ 269 :-

- Milla, det var den jag pratade om! -

Jag köpte också:

...
Tänker inte lägga ut, eller säga vad. Efter som Milla kan se ;)
Allt jag kan säga är att det är till Milla, ;)

Men måste gå nu!
Pussciao, ha en trevlig kväll!



Kommentarer
Postat av: Milla (;

Va fin den va ^^

2010-05-01 @ 11:40:57
URL: http://hojdarna.blogg.se/

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback