2010-04-21

Hey everyone!
Idag har det varit en weird dag.. Först på morgonen åt alla 7:or frukost i matsalen direkt på morgonen. P.g.a att vi har någon såndär hälsovecka (?).
Efter det hade vi en halv engelska lektion, då vi skulle kolla på en film. Filmen handlade om england, och var grymt tråkig! Éfteråt skulle vi ha haft matte prov, men istället skulle vi lyssna på några som pratade om cigg och snus. Alltså någon från hälsovårdscentralen (?). Så vi fick ha matte provet på vår hålltimme istället(!?).
Självklart orkade man inte tänka, så jag satt mycket längre än vad lektionen höll på. Bara för att bli klar. Sen bar det av till matsalen då vi bara hade 20 min på oss att äta, plus att vi skulle hinna plugga på biologin. Men när vi väl kommer till biologin säger Chalotta (våran biolodi lärare) att vi ska ut och gå istället och att vi har läxan tills våran halvklass istället. När vi väl kom ut regnade/snöade det. Men som tur var hade jag tagit på luvan på jackan. Skit kallt var det också för den delen..
När vi kom tillbaka gick vi direkt till bilden. Somvanligt kom jag inte på något att göra på bilden. Vilket jag inte gjort de senaste veckorna. Fast jag tyckte lektionen hade gått ovanligt snabbt. För när jag precis skulle börja skissa lite, slutade vi.
Eller ja, bilden slutade. Vi hade en data-lektion kvar.
Då skulle vi fylla i någon enkät om skolan. Och självklart missar vi den första bussen, men som tur var var det bara 40 min tills den andra bussen gick.

Detta blev en liten sammanfattning av skoldagen. 
Menmen, måste gå nu!
Pusstja, så länge!


Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback