Dålig update

Hej alla bloggläsare!
Som ni har märkt har jag inte uppdaterat så mycket. Eftersom jag inte orkat p.g.a av febern. Och fyfan vilket trist lov detta har blivit. Har haft feber ända sen lördags natt...
Imon skulle man ha åkt till kalmar, men nu får man tydligen inte det.. Och jag får ju inte träna eller gå ut heller. Usch säger jag bara.
Men jag hoppas jag blir frisk snart. Det ända jag har hunnit göra på lovet är att åka till Elmia, vilket jag gjorde i lördag. Jag vet att jag lovade bilderna sen dess, men jag har verkligen inte orkar. Så förlåt. Men bilderna kommer när jag är frisk.

Aja.. Hoppas man är frisk på fredag,
för då blir det kanske att gå på Alice in Wonderland! *happy face*
Jag vet jag är lite efter, men jag har inte sett den än.
Jag är verkligen jätte mycket efter, jag har inte sett 2012 eller Avatar en ända gång?!
Menmen.. Blir att kolla på film snart. Får se om det finns någon bra på voddler.
Pussciao så länge!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är inte ensam. Jag har inte heller sett Avatar eller 2012..

2010-04-08 @ 20:34:55

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback