Hello,

Hejj alla, idag ahr jag varit i Ruda och ätit hos min mormor och efter de träffade jag Sara Johansson och Robin Olsson, de va kulkul... Sara skyllde på att de va jag som gjorde så att hon halkade också, (y)
Jag kom hem för ett tag sen och först tittade jag på när Philip spelade gh och sen satte jag mig här. :)
Jag är riktigt sugen på godis nu! Nån som kan ge mg lite? ;P
Aja, senare ska jag väl titta på tven elr nått, vi får se vad jag hittar på.
Btw, jag har fått jätte mycket fina saker i julkapp av Sara, tack bby för allt! :)<3
Men vi hörs, puss & kram // Mikaela

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback