"Ganska" lyckad dag.

Hey everyone!
Dagen har varit toppen! När vi kom till kalmar gick jag in på stadium och kollade om det fanns någon Fred Perry kofta kvar, och guess what?! Det fanns en i varje storlek kvar, men senare fick jag besluts ångest.
Eftersom jag hade hittat ett par snygga adidas koftor, som dessutom var billigare.
Men jag köpte Fred Perry koftan i alla fall.
Senare gick man in på MODE-huset. Hoppades på att hitta ett par snygga jeans leggins på Gina..
Men självklart hade jag inte sån tur.
Men senare när man gick in på Cubus hittade jag ett par ursnygga jeans leggins...
Fast självklart hade jag inte pengar till det.. Jag kunde bara köpa på Gina Tricot,
eftersom jag har presentkort där.
Great.. Men annars har dagen varit lyckad.
Nu blir det att fixa den försenade julklappen, Milla, Ida och Saras design, och sedan min och mikaelas design.
Jag har tydligen fullt upp, haha. Så jag borde nog fortsätta nu.
Pusshey så länge! / R

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback