Äntligen jullov!

Hey everyone!
Orkade inte sitta vid datan igår, så därför bloggade jag inte igår.
Ser där imot att Mikaela hann ladda upp en massa. Men whatever, ;)
Igår hade vi pysseldag, det enda vi gjorde var typ att baka och kolla på film..
Idag kollade vi på film, sen dansade.
Efter det blev det avslutning nere i kyrkan.
Har typ inte gjort något sen jag kom hem..

Fårse vad som händer under jullovet, men troligtvis blir det inte så mycket uppdateringar
från mig under jullovet. Men nog från mig.
See you later! / R

Kommentarer

_____________________________________________________________________________

Kommentera inlägget här:


Läs detta innan du kommenterar:
- Om du har frågor om design, skicka ett e-mail. Så svarar vi så fort vi kan.
Email adress finns nedan och i menyn.
- Du får inte kopiera några bilder eller annat matrial utan vårat tillstånd.
Även om den ena av oss godkänner det, måste du har godkännandet av oss både.
- Du får inte skriva något kränkande,
- Du får inte spamma.

Kontakta oss på:
[email protected]
(Detta är inte vår msn, så ni når oss bara via Email.)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback